Детали

Фотограф LucasH
Город Zeist, Netherlands
Дата 2022-11-27 18:06

Naast de Carrera 4 GTS stond ook deze Polestar 1 bij Kasteel Kerckebosch. Ook hier was het een flinke uitdaging om goede foto’s te maken. Was wel erg blij met dit spotje; mijn eerste Polestar 1! -//- Besides the Carrera 4 GTS, this Polestar 1 was also parked at Kerckebosch Castle. It was a real challenge to take decent pictures here too. I was still very happy with this one; my first Polestar 1!

Технические характеристики

Максимальная скорость 250 km/h
Разгон 0-100 km/h 3.90 s
Мощность 626 hp
Крутящий момент 1000 Nm @ 0 rpm
Вес 2350 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  в 18:27

    Aardig goed gelukt. Erg donkere hoekjes deed ik nog wel eens bijschijnen met de zaklamp van mijn telefoon.

    Ответ

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Carkijker  -  в 19:25

    Heerlijke spot!?

    Ответ

  3. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  в 06:50

    Dik!

    Ответ

  4. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  в 07:05

    Heerlijk exemplaar!

    Ответ

  5. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 08:56

    Fantastische spot! Inderdaad verschrikkelijk licht daar, maar goed gelukt.

    Ответ

  6. Profile pic
    BELGIUM yggdrasil  -  в 22:00

    Zeer leuk om dit te zien. Speciaal kleurtje alsook. Je hebt je toch aardig in wat bochten gewrongen om zeker een mooi resultaat te leveren!

    Ответ

  7. Profile pic
    NETHERLANDS LN-Automotive  -  в 07:09

    Poeh, nog lastiger plekje! Leuk dat je nu je eerste Polestar hebt.

    Ответ

  8. Profile pic
    NETHERLANDS PatrickC  -  в 21:36

    Toffe spot man! ?

    Ответ

  9. Profile pic
    UNITED KINGDOM Carlegends  -  в 16:39

    Awesome night shots, wish he had these in the UK!

    Ответ

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  в 21:02

    Bijzonder model, toffe nachtfoto's!

    Ответ

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  в 11:04

    Leuk man! Toffe wagens wel. En een stoer kleurtje erop!?

    Ответ

  12. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  в 22:48

    Behoorlijk resultaat! Dit zijn echt fraaie auto's ook, erg tof!

    Ответ

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  в 12:51

    Dit zijn nog enorm goede foto's geworden! Heel netjes gedaan, leuk dat je er de moeite voor nam.

    Ответ

  14. Неправильно

Больше Polestar 1 Галерея



Похожие новости