Детали

Фотограф sl55kleemann
Город Boulogne-sur-Mer, France
Дата 2011-06-10 23:54

Технические характеристики

Максимальная скорость 400 km/h
Разгон 0-100 km/h 2.80 s
Мощность 910 hp
Крутящий момент 1100 Nm @ 4000 rpm
Вес 1220 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  в 14:25

    WTF????
    Als dit geen evenement is zeker spot van de dag/jaar. Wat een superbak en supercombo ! ^O^^O^

    Ответ

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dave5555  -  в 14:26

    top spot zeker vet

    Ответ

  3. Profile pic
    hugo  -  в 14:34

    holy shit wat een spot! ^O^^O^

    Ответ

  4. Profile pic
    nikolaben  -  в 14:50

    amazing spot

    Ответ

  5. Profile pic
    lucas343  -  в 14:51

    Wow, is dit niet bij Calais, met Gumball 3000 etc?

    In ieder geval, wat een teringdikke spot!8)7

    Ответ

  6. Profile pic
    NETHERLANDS bosveld15  -  в 14:51

    zeker spot van het jaar als het geen evenement is, op foto 1 nog een r8 te zien

    Ответ

  7. Profile pic
    NETHERLANDS R.T.  -  в 14:55

    OMG!

    Mijn Droom Combo!

    Ответ

  8. Profile pic
    JimSpot  -  в 14:56

    Woooooow Awesome spot! :o
    En een rete vette combo!
    Het ziet er alleen best wel heel erg als een evenement uit

    Ответ

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Yantje  -  в 14:57

    De 24H van Le Mans zijn dit weekend he jongens;), daar komen deze auto's op af. Als ik volgend jaar m'n rijbewijs heb, rijd ik zeker even die kant op!

    Ответ

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  в 16:21

    No way !! :D:D:D

    Ответ

  11. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  в 16:28

    8)7 zonda, SL 65 BS, Agera, R8, :D

    Ответ

  12. Profile pic
    SPAIN pabloR32  -  в 16:42

    Zonda PS8)7

    Ответ

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  в 16:45

    Wat een droomspot!! ik wil bijna nu al zeggen spot van het jaar^O^

    Ответ

  14. Profile pic
    Elecks&LemmensFotografie  -  в 16:46

    evenement op de snelweg ? nou nou..

    Ответ

  15. Profile pic
    NETHERLANDS riborg  -  в 16:56

    ook ander kentken voor en achter, al met al wel verdachte omstandigeheden overigens wel super vette wagen^O^

    Ответ

  16. Profile pic
    scott0172  -  в 17:09

    alleen een combo van 100 veyrons kan dit nog overtreffen voor spot van het jaar denk ik!!! uberzeldzaam om dit tegen re komen!

    PS: is dit geen Agera R?

    Ответ

  17. Profile pic
    NETHERLANDS lenny.  -  в 17:12

    zeker SVDD:D

    Ответ

  18. Profile pic
    Grasmaaier  -  в 17:16

    Foto 2 !! ^O^

    Ответ

  19. Profile pic
    Pieter.  -  в 17:17

    dit is de agera R!! en wat een combo! de allermooiste auto op de wereld. wat mij betreft spot van het jaar!!!

    Ответ

  20. Profile pic
    Pieter.  -  в 17:25

    Echt niet normaal dit.. zou er een moord voor doen om dit te mogen platen.. hoe belachelijk bruut kan een auto zijn..

    Ответ

  21. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  в 17:30

    en ook nog eens een Dikke SL65 AMG BS :o

    Ответ

  22. Profile pic
    BELGIUM Scaglietti  -  в 17:35

    Juist een stukje gekeken op Eurosport 2, is inderdaad voor de 24 van Le Mans. ^O^ Maar is geen evenement, elk jaar staan er spotters op dit vast te leggen.

    Ответ

  23. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  в 17:36

    @riborg lijkt me sterk dat het een andere is he;) dus wat boeit dat kenteken. Als dit evenement zou zijn zou je toch ook op zijn minst toeschouwers moeten zien.
    Over de spot: geweldig^O^

    Ответ

  24. Profile pic
    Pieter.  -  в 17:38

    is trouwens wel gewoon een Agera, geen Agera R. maar ontzettend bruut

    Ответ

  25. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  в 17:47

    Evenement, hou toch op! Proef ik hier enige jaloezie? Is toch gewoon een tolpoort! Superdikke spot! Damn! Zullen idd naar Le Mans gaan! ^O^

    Ответ

  26. Profile pic
    DelanoK  -  в 17:47

    Mooi man! Dikke combo, maakt zeker kans op SVVD/SVHJ!^O^

    Ответ

  27. Profile pic
    BELGIUM lennyxx  -  в 17:53

    HOLY SHIIIIT!!!!!!! wat een fucking topspot en ubercombo!! wat een droomspot!!!8)7

    Ответ

  28. Profile pic
    NETHERLANDS hardinxveld gespot  -  в 18:03

    Prachtig:)

    Ответ

  29. Profile pic
    JurgenVerhagen  -  в 18:15

    Wauw! Waar begin je met platen als je dit aan ziet komen zou ik zeggen? Lijkt me echt super om dit tegen te komen! ^O^

    Ответ

  30. Profile pic
    Grasmaaier  -  в 18:49

    SVDD sowieso.

    Ответ

  31. Profile pic
    NETHERLANDS RammiejAudi  -  в 18:57

    Staan ook op Autojunk.
    Vrienden op weg naar Le Mans
    Netjes!:bier:

    Ответ

  32. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  в 19:26

    Zo wat een combo ! Een aantal van de mooiste wagens op de wereld bij elkaar !^O^

    Ответ

  33. Profile pic
    BELGIUM exotic_carspotter  -  в 19:28

    WOOOOWW !!!! Uberdik die Agera en wat een combo. Moet wel even schrikken zijn als je dit ziet rijden.

    Ответ

  34. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  в 19:34

    Is dit niet van dezelfde eigenaar als de Zonda PS?

    Ответ

  35. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  в 20:16

    Woww geweldig dit^O^^O^^O^:bier:

    Ответ

  36. Profile pic
    ALBANIA Lumix-crew  -  в 20:30

    dik spot van het jaar:bier:

    Ответ

  37. Profile pic
    NETHERLANDS Enduh  -  в 21:15

    Sowieso spot van het jaar 8)7

    Ответ

  38. Profile pic
    ALBANIA Zapp  -  в 21:19

    @Jeroen-m; Dat klopt, naast de grote zwarte strepen zitten hele dunne gouden streepjes net zoals op de Zonda PS. Peter Saywell was zijn naam geloof ik, hij heeft ook een gele GTO, dat is waarschijnlijk de achterste auto in het rijtje op de eerste foto. ^O^

    Ответ

  39. Profile pic
    Justin  -  в 21:23

    Rond vrijwel precies 2jaar geleden is die Zonda PS hier ook al gespot! Heeft denk ik met le mans te maken

    Ответ

  40. Profile pic
    Supercar Koen  -  в 21:58

    Super Combo!^O^

    Ответ

  41. Profile pic
    ALGERIA RJL  -  в 22:15

    Wat een enorm lelijke auto is die agera toch. Die zonda is wel vet. ^O^

    Ответ

  42. Profile pic
    Pieter.  -  в 23:13

    meneer saywell bezit meerdere koenigseggs, dit is zijn derde. ook heeft hij porsche cgt, zonda die voor hem is gebouwd, ferrari f40 en nog een boel ander leuks

    Ответ

  43. Profile pic
    NETHERLANDS bountyR  -  в 23:32

    Die laatste van foto 1 in de rij is dat geen Lambo?

    Ответ

  44. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  в 23:36

    Tering dikke topspot!^O^

    Ответ

  45. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  -  в 09:27

    Dit is inderdaad een 'gewone' Agera met een spoilert erop. Zover ik weet zijn de helft van de bolides die je ziet rijden inderdaad van mr Saywell. Hij heeft het goed voor mekaar zo te zien:D

    Ответ

  46. Profile pic
    NETHERLANDS JJoost  -  в 10:52

    Hier is goed te zien hoe bruut de Agera is in tegenstelling tot de Zonda..

    Ответ

  47. Profile pic
    TidalWave  -  в 12:06

    Kijkje in de garage van Peter Saywell:

    http://www.youtube.com/watch?v=DyKaWjHZSgI

    Ответ

  48. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  в 12:48

    Holy shit! :D

    Ответ

  49. Profile pic
    AndrewC  -  в 13:03

    OMG! Insane man! ^O^^O^

    Ответ

  50. Profile pic
    NETHERLANDS Rickkerd_p  -  в 13:36

    kan het nog dikker? echt een droom combo

    Ответ

  51. Profile pic
    NETHERLANDS TristenDonker  -  в 18:36

    Heerlijk!!! Topspot!!! ^O^

    Ответ

  52. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  в 20:27

    Damn, what a combo!^O^

    Ответ

  53. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  в 22:14

    Stunning :o:o^O^^O^^O^

    Ответ

  54. Profile pic
    Pieter26  -  в 11:09

    Wooow! echt heel bruut! SVHJ kandidaat! wat een bak zeg! ^O^^O^

    Ответ

  55. Profile pic
    DREcrew  -  в 12:23

    Zeker dik!8)7

    Ответ

  56. Profile pic
    zundertgespot  -  в 14:30

    heftig

    Ответ

  57. Profile pic
    BELGIUM Louis G.  -  в 14:57

    INSANE !!!

    Ответ

  58. Profile pic
    FRANCE sl55kleemann  -  в 16:14

    Thank you

    Ответ

  59. Profile pic
    munch  -  в 19:21

    Peter Saywell takes his cars to LeMans every year

    Ответ

  60. Profile pic
    FRANCE heloooooi  -  в 15:24

    there is a R8 at the backward ?

    Ответ

  61. Неправильно

Больше Koenigsegg Agera Галерея



Похожие новости