Детали

Фотограф Exclusieveautofotografie & WillemIII
Город Amsterdam, Netherlands
Дата 2009-10-17 09:57

Wat is het toch genieten als je dit tegenkomt, HOE sexy is dit : Black on Black Challenge Stradale! Gespot door Leroy( Foto 1&4),Leon(Foto 2&5) en Willem (Foto 3). Xsycol bedankt voor het overnemen!

Технические характеристики

Максимальная скорость 300 km/h
Разгон 0-100 km/h 4.10 s
Мощность 425 hp
Крутящий момент 373 Nm @ 4750 rpm
Вес 1180 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    NETHERLANDS scuderia crew  -  в 18:35

    Dik! echt mega dikk^O^

    Ответ

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Hennep  -  в 18:37

    Topfoto's :).

    Ответ

  3. Profile pic
    patrickvld  -  в 18:37

    super vet! mooi platen ook^O^

    Ответ

  4. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  в 18:38

    top Platen^O^

    Ответ

  5. Profile pic
    weerts  -  в 18:40

    ongelofelijk hoe dik deze is

    Ответ

  6. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  в 18:45

    Zo dan! Hele dikke spot, nette platen en een heerlijke wagen.

    Ответ

  7. Profile pic
    SPAIN Raúl Salinas  -  в 18:49

    Over the top!^O^

    Ответ

  8. Profile pic
    NETHERLANDS AnthonyR  -  в 18:50

    Mooie spot ^O^

    Ответ

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  в 18:58

    Willem: Kun je je eigen naam niet meer schrijven? :P

    Ответ

  10. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  в 18:59

    Prachtige wagen en mooie foto's^O^

    Ответ

  11. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  в 19:02

    Erg mooie foto's alleen sommigen een beetje korrelig? Verder dikke topspot natuurlijk!

    Ответ

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  в 19:06

    Zo mooi!

    Ответ

  13. Profile pic
    BELGIUM zanmato  -  в 19:15

    dikste CS die je kan vinden denk ik :D

    Ответ

  14. Profile pic
    pentium  -  в 19:23

    Wat een foto's!

    Ответ

  15. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 19:28

    @ Richart, ja dat is dan gewoon snel typen omdat je anders topgear mist!

    Ответ

  16. Profile pic
    NETHERLANDS RobbertK  -  в 19:32

    Heerlijke fotos! Zoals we wel gewend zijn van W'gespot^O^

    Ответ

  17. Profile pic
    ThoMaster  -  в 20:00

    Lekkere platen hoor mannen! En wat een wagen^O^

    Ответ

  18. Profile pic
    PCCB  -  в 20:02

    Schitterende bak, zeg! Heerlijke foto's!

    Ответ

  19. Profile pic
    GREECE MAGNITIS  -  в 20:44

    Sooooo SEXY

    Ответ

  20. Profile pic
    FlorisF  -  в 20:46

    Foto 2 en 4!^O^
    Jammer dat ik niet kon komen ik was aan het posten vor Diana Ross.:{

    Ответ

  21. Profile pic
    KEVV  -  в 20:47

    Prachtige foto's en ook zeker een prachtige bak!
    Super!

    Ответ

  22. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  в 21:10

    Foto 2 is echt super!! Ik hoop komende week ook nog wat in A'dam tegen te komen ;) Heb je misschien tips over spotplekken?^O^^O^^O^

    Ответ

  23. Profile pic
    NETHERLANDS warmond-crew  -  в 21:14

    Super dikke bak. Hoop hem ooit nog eens een keer goed te kunnen platen. Komt echt een bak herrie uit. Echt te vet! Vind foto 1 echt super mooi. Gave hoek waaruit de foto is genomen.

    Ответ

  24. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 21:24

    @ Dijkstrameer, PC hooftstraat, Corelisschuiytstraat, Hilton, Amstelhotel, Okura en verder in Oud-zuid

    Ответ

  25. Profile pic
    lauruns B  -  в 22:46

    hele dikke spot!!^O^^O^^O^

    Ответ

  26. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  в 23:02

    nette foto's jongens.
    weten jullie toevallig iets van de f50 vandaag af?
    miste vandaag namelijk op de a1 voorbij amersfoort richting a'dam een testarosa-en een rode F50, heb kenteken niet kunnen zien, laat staan platen, reed aan de overkant en zag ze al mijn kant opkomen8)7

    Ответ

  27. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  в 23:03

    Bedankt WillenIII! ^O^

    Ответ

  28. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  в 23:03

    Willem ^^

    Ответ

  29. Profile pic
    woutjan15  -  в 23:16

    Hele dikke spot!^O^

    Ответ

  30. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 23:33

    @ lyon1845 dat was Ferrarichat.nl!

    Ответ

  31. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  в 23:34

    @ lyon1845: Ik weet alleen dit: http://www.youtube.com/watch?v=T-HmKY3cDA4 :)

    Ответ

  32. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  в 23:35

    Maar dat was in Leusden blijkbaar. :)

    Ответ

  33. Profile pic
    NrdRob  -  в 23:57

    Iets minder contrast had mooier geweest naar mijn smaak^O^ Dikke spot

    Ответ

  34. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  в 00:35

    ben het eens met NrdRob, ook een tikkeltje minder intensiteit want het begint een beetje blauw uit te slaan, en met dit alles zou het idd een beetje minder korrelig overkomen zoals SZC als zei :P
    maar fantastische spot natuurlijk ^O^

    Ответ

  35. Profile pic
    Jo with the banjo  -  в 03:59

    nieuwwaarde in nl 149.000 euro 8)7 klopt ni egt dnk

    Ответ

  36. Profile pic
    bvk85  -  в 17:57

    hele dikke bak ! hele dikke velgen en hele dikke fotos ! ^O^

    Ответ

  37. Profile pic
    968turbo  -  в 19:04

    :bier:super auto krijg er kippenvel van echt dik^O^

    Ответ

  38. Profile pic
    polygoon  -  в 00:26

    2 & 4 ^O^

    Ответ

  39. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  в 20:33

    Dit is zo'n ÜberGeile CS .. :o

    Ответ

  40. Неправильно

Больше Ferrari Challenge Stradale Галерея



Похожие новости

Голосуйте сейчас за кадр дня