Детали

Фотограф WillemIII
Город Amsterdam, Netherlands
Дата 2011-12-08 22:28

Alweer een nieuwe GTO op kenteken! Nu nog wachten op de eerste SA! Helaas foto's nogal snel gemaakt omdat er een bewaker aan kwam :+

Технические характеристики

Максимальная скорость 335 km/h
Разгон 0-100 km/h 3.30 s
Мощность 670 hp
Крутящий момент 620 Nm @ 4000 rpm
Вес 1495 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  в 21:42

    Super dik^O^:D

    Ответ

  2. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  в 21:42

    lekker willem!^O^

    Ответ

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  в 21:43

    Een echte aanwinst voor het Nederlandse wagenpark!

    Ответ

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  в 21:52

    Echt een pareltje !

    Ответ

  5. Profile pic
    menno458  -  в 21:53

    suuperzieke wagen!! droom ervan om er ook nog is een van te spotten!!

    Ответ

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  в 22:16

    Dikke spot ! :D En proficiat met svdd Willem :)

    Ответ

  7. Profile pic
    NETHERLANDS M.deJong  -  в 22:20

    Bang voor een bewaker?

    Ответ

  8. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 22:21

    Niet bang. Gewoon geen zin in gezeur :)

    Ответ

  9. Profile pic
    tdu66  -  в 22:22

    @ M.DeJong
    Tsja, niemand is natuurlijk zo'n badboy als jou,
    maar ik zou liever een paar foto's hebben dan waarschijnlijk gedwongen worden de foto's de verwijderen en zoiezo gezeik hebben.

    OT: Erg gaaf op NL kenteken, de 2e nu? :)

    Ответ

  10. Profile pic
    NETHERLANDS M.deJong  -  в 22:29

    Daarom altijd handig extra geheugenkaartje bij je te hebben;) En je kan ze ook gewoon netjes te woord staan en uitleg geven. Is er 99 van de 100x niks aan de hand.

    Ответ

  11. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  в 22:37

    Zou ook kunnen. Ik heb het nu zo opgelost :)

    Ответ

  12. Profile pic
    NETHERLANDS raoul.  -  в 22:55

    Dikke spot! En gefeliciteerd met je svdd! ^O^

    @ M.deJong
    Of neem gewoon net zoals mij een camera waar 2 geheugenkaarten tegelijk in kunnen! ;)

    Ответ

  13. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  в 23:17

    Mooi spotje Willem:)

    Ответ

  14. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  -  в 10:26

    @M.deJong
    trust me, als ze geen spotters in de garage willen kan je slijmen wat je wil, je moet gewoon weg:P

    Ответ

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Yantje  -  в 10:36

    Prachtig ding! 'Helaas' wel weer in een typisch Nederlandse kleur..

    Ответ

  16. Profile pic
    NETHERLANDS RubenJT  -  в 11:41

    Ziek gave spot Willem!!!!! Echt cool!

    Ответ

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  в 13:29

    Prachtig hoor! En Willem, je komt hem in de PC nog wel een keertje tegen voor betere plaatjes voor jezelf!
    Deze dan wel laten staan he ivm je svdd natuurlijk! Gefeliciteerd weer, weer, weer... herhaal ik dingen? Groetjes, Ray
    Forza Ferrari! ^O^

    Ответ

  18. Profile pic
    NETHERLANDS GUZ  -  в 20:44

    Prachtige auto
    Maar de beurs viel tegen.

    Ответ

  19. Profile pic
    NETHERLANDS johnnyferrari  -  в 14:14

    Prachtige auto, de oldtimerbeurs viel niet tegen.

    Ответ

  20. Неправильно

Больше Ferrari 599 GTO Галерея



Похожие новости

Голосуйте сейчас за кадр дня