Детали

Фотограф Appeltje
Город Amsterdam, Netherlands
Дата 2008-02-04 00:42

Al eerder geupload, maar destijds met twee vrij matige foto's En dat kan natuurlijk niet als het om je favoriete 2+2 (nou ja, 2+0...) gaat, want ik vind het toch een wagen! Zeker de voorkant, kont is wat minder mooi afgewerkt. Inmiddels is de auto voorzien van een Mullinerroostertje maar ik neem niet aan dat de suspensie in de tussentijd is aangepast.

Технические характеристики

Максимальная скорость 270 km/h
Разгон 0-100 km/h 5.90 s
Мощность 426 hp
Крутящий момент 875 Nm @ 2200 rpm
Вес 2450 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    SUITable  -  в 13:55

    Heerlijk, de Bentleys van de oude garde ^O^

    Ответ

  2. Profile pic
    NETHERLANDS S.A.B.  -  в 17:48

    prachtig!! lekker old skool B-)

    Ответ

  3. Profile pic
    gijs  -  в 18:58

    heerlijk die vierkante bentleys, de conti's van tegenwoordig stellen niks meer voor.Topspot Jim!

    Ответ

  4. Profile pic
    ALBANIA ReeuwijkGespot  -  в 19:07

    Ik vind juist de Conti's van nu stukken mooier:)

    Ответ

  5. Profile pic
    BRAZIL MF  -  в 19:30

    Fraaie foto's. ^O^

    Ответ

  6. Profile pic
    NETHERLANDS King  -  в 20:09

    @ ReeuwijkGespot:

    Iek!

    Ответ

  7. Profile pic
    REDLINE---  -  в 22:16

    Erg nette foto's die helemaal bij deze Continental passen:)

    Ответ

  8. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  в 20:15

    @Apfel / Pomme
    Wat is er mis met de kont van een Continental T? Ik vind 'm zo mooi dat er geen woorden voor zijn, zeker in zijaanzicht. De nieuwe Brooklands heeft een te dikke kont, terwijl deze echt een mooi ballerinakontje heeft.

    Ответ

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  в 15:57

    @ ReeuwijkGespot
    Maar dat is slechts een commercieel trucje van VAG, geen echte Bentley (behalve het logo).
    @Tom
    Ik vind de kont/achterlichten zelf een beetje goedkoop ogen, wat weinig aandachtig afgewerkt zeg maar.

    Ответ

  10. Неправильно

Больше Bentley Continental T Галерея



Похожие новости