Детали

Фотограф Mercedes SLS AMG
Город Beverly Hills (CA), United States of America
Дата 2011-06-25 13:22

Matblauw! + combo!

Технические характеристики

Максимальная скорость 306 km/h
Разгон 0-100 km/h 4.80 s
Мощность 470 hp
Крутящий момент 350 Nm @ 6000 rpm
Вес 1710 kg

Комментарии


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  в 22:29

    vind het er erg dik uitzien met die getinte ramen^O^

    Ответ

  2. Profile pic
    bonita  -  в 22:29

    stiekem vind ik hem prachtig.:D

    Ответ

  3. Profile pic
    NETHERLANDS only4ro  -  в 22:31

    Wow, heerlijk:o

    Ответ

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  в 22:38

    En geen originele uitlaten! Dikke uitvoering zo!!^O^

    Ответ

  5. Profile pic
    BELGIUM loyers  -  в 22:46

    ik vind het maar niks, te smurf-achtig, nee, is niet mooi op een aston

    Ответ

  6. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  в 22:52

    Jammer dat details als de spiegels en de portiergrepen nog in het (originele?) zwart zijn gelaten. Voor het overige geen probleem, want de DB9 kan elke kleur aan. Helaas zie je 'm veel te vaak rondrijden, waardoor het design je niet meer verbluft.

    Ответ

  7. Profile pic
    NETHERLANDS raydib  -  в 22:57

    mooi, en apart, volgens mij zijn er niet veel van(mat blauw)^O^

    Ответ

  8. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  в 23:04

    Wat een gaaf (hebbe)ding :)

    Ответ

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  в 23:16

    Rete dik^O^

    Ответ

  10. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  -  в 23:46

    Gaaf! dikke spot en terecht SVDD ^O^

    Ответ

  11. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  в 23:52

    ziet er best gaaf uit!

    Ответ

  12. Profile pic
    AndrewC  -  в 12:05

    Great color! ^O^

    Ответ

  13. Profile pic
    Grasmaaier  -  в 13:57

    Ik vind hem echt prachtig!

    Ответ

  14. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  в 17:12

    un joli bleu mat^O^

    Ответ

  15. Profile pic
    BREDA076  -  в 19:50

    wooooow foto 1:D, dit's eigenlijk nogal leip zeg maar :P

    wat een spot zeg!

    Ответ

  16. Profile pic
    BELGIUM exotic_carspotter  -  в 08:29

    Ik vind hem geslaagd. Schitterende wagen ^O^

    Ответ

  17. Profile pic
    NETHERLANDS KJ.  -  в 10:21

    Wauw

    Ответ

  18. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  в 20:27

    ziek:D Super Wauw ^O^:o

    Ответ

  19. Profile pic
    NETHERLANDS spotcrew-Grunn  -  в 10:53

    mooiste Aston die ik ooit heb gezien geloof ik!!:bier:

    Ответ

  20. Profile pic
    jakadozz235  -  в 12:19

    Zotmooi!!:D

    Ответ

  21. Profile pic
    akie  -  в 18:11

    is eens een keer iets anders dan altijd het matte zwart !! real nice color!!

    Ответ

  22. Profile pic
    matthijsnoort  -  в 22:45

    Superdik! Wat voor kenteken heeft hij?? En is dat toegestaan?8)7

    Ответ

  23. Profile pic
    ALBANIA mercedes fan  -  в 16:52

    mooi hurrrrrrrr

    Ответ

  24. Неправильно

Больше Aston Martin DB9 Галерея



Похожие новости

Голосуйте сейчас за кадр дня